Perfect en heel mooi product. De lange lengte is echt goed. Ik ben er heel blij mee.
Verder lezen
Produit parfait et très beau. La grande longueur est vraiment bien. Je suis ravie.
VertalenOrigineel bericht bekijken
customerGepubliceerd op 26/12/2024
Aankoopdatum: 06/12/2024
Zeer licht en stabiel.
Verder lezen
Sehr leicht und stabil.
VertalenOrigineel bericht bekijken
Jean francois MeheutGepubliceerd op 22/12/2024
Aankoopdatum: 06/12/2024
Voldoet aan onze verwachtingen
Verder lezen
Correspond à notre attente
VertalenOrigineel bericht bekijken
royGepubliceerd op 29/11/2024
Aankoopdatum: 09/11/2024
Goed product
Verder lezen
Bon produit
VertalenOrigineel bericht bekijken
PatriciaGepubliceerd op 27/09/2024
Aankoopdatum: 11/09/2024
Ik heb voor deze stang gekozen om een kleedkamer af te sluiten, uitgerekt tot 330 cm zit er een lichte doorbuiging in het midden, met zeer lichte gordijnen is er geen probleem! De mat gouden afwerking is verfijnd!
Verder lezen
J'ai opté pour cette tringle afin de fermer un dressing, étirée à 330 cm il y a un léger fléchissement au milieu, avec des rideaux très légers il n'y a pas de souci ! La finition or mat est raffinée !
VertalenOrigineel bericht bekijken
NiesslGepubliceerd op 23/08/2024
Aankoopdatum: 12/08/2024
Past goed bij de gordijnen
Verder lezen
agli sana khouloudGepubliceerd op 24/07/2024
Aankoopdatum: 06/07/2024
Prachtige kleur
Verder lezen
Couleur magnifique
VertalenOrigineel bericht bekijken
Maria Belen Fdez. de Lezeta OrbisoGepubliceerd op 24/03/2024
Aankoopdatum: 06/03/2024
De bar is mooi en de grip is discreet en aangenaam. Bij een breedte van 290 cm heeft het echter een derde bevestigingspunt nodig, omdat het door zijn eigen gewicht in het centrale deel doorbuigt (zonder zelfs maar het gordijn op te hangen). Er zou iets over dit probleem moeten worden gezegd in de beschrijving en het wordt niet gezegd. Om deze reden geef ik niet de maximale score, die verdiend zou zijn.
Verder lezen
La barra es bonita y su sujeción discreta y agradable. No obstante, a una anchura de 290 cm requiere un tercer punto de sujeción, porque se comba en su parte central, por su propio peso (sin colgar cortina incluso). De esta cuestión se debería decir algo en la descripción y no se dice. Por ese motivo no doy la puntuación máxima, que la hubiera merecido
VertalenOrigineel bericht bekijken
Mariame KonéGepubliceerd op 07/02/2024
Aankoopdatum: 13/01/2024
Super mooi en de lengte is perfect maar krast gemakkelijk.
Verder lezen
Super beau et la longueur est parfaite mais se raye facilement.
VertalenOrigineel bericht bekijken
Marie laure et PatriceGepubliceerd op 20/01/2024
Aankoopdatum: 02/01/2024
Top-compliance
Verder lezen
Top conformité
VertalenOrigineel bericht bekijken
MichelGepubliceerd op 30/12/2023
Aankoopdatum: 15/12/2023
niets te zeggen, alles is in orde
Verder lezen
rien a dire, tout est OK
VertalenOrigineel bericht bekijken
Julia MassambaGepubliceerd op 16/12/2023
Aankoopdatum: 21/11/2023
Wat een slechte klantenservice en after-sales service! Mijn bestelling werd afgeleverd op een relaispunt dat de schema's niet respecteerde. Ik heb 2 maanden gewacht voordat ik bestelde voor Black Friday-deals. Het was onmogelijk om mijn bestelling op te halen tussen werk- en zakenreizen, het relais was gesloten toen het open had moeten zijn. Ik heb filmpjes en foto's gestuurd met de openingstijden en de gesloten winkel, foto's van mijn tickets en het werkrooster! Geen commercieel gebaar om aan te bevelen voor dezelfde prijs, gewoon "we hebben je terugbetaald". Goed gedaan, dat zorgt er zeker niet voor dat ik je wil aanbevelen!
Verder lezen
Un service client et sav si mauvais ! Ma commande à été livré dans un point relais qui ne respectait pas ses horaires. J’ai attendu 2 mois avant de commander pour les offres du Black Friday. Impossible de récupérer ma commande entre le travail et les voyages pro, le relais était fermé lorsqu’il devait être ouvert. J’ai envoyé des vidéos et les photos avec les horaires et le magasin fermé, les photos de mes billets et de l’agenda de travail ! Aucun geste commercial pour recommander au même prix, juste des « on vous a remboursé » Bravo, ça ne me donne surtout pas envie de recommander chez vous!
VertalenOrigineel bericht bekijken
Klantenservice Eminza
Hallo, Het spijt ons dat het door u gekozen relaispunt de openingstijden niet respecteert. Dit incident is gemeld bij het transportbedrijf, dat het afleversysteem beheert. Omdat u het niet heeft kunnen ophalen, wordt uw pakket momenteel teruggestuurd naar onze magazijnen. U wordt per e-mail op de hoogte gesteld zodra uw terugbetaling heeft plaatsgevonden. Zoals uitgelegd door onze after-sales service, wordt uw volledige bestelling terugbetaald, inclusief verzendkosten. Wij staan tot uw beschikking voor verdere informatie, het Eminza-team
Bonjour,
Nous sommes désolés que le point relais que vous avez choisi ne respecte pas ses horaires d'ouverture. Cet incident a été remontée à la société de transport, qui gère le système de livraison.
Comme vous n'avez pas pu le récupérer, votre colis est actuellement en retour à nos entrepôts. Vous serez avertie par mail dès que votre remboursement aura été effectué.
Comme expliqué par notre SAV, la totalité de votre commande vous sera remboursée, les frais de port inclus.
Nous restons à votre disposition pour toute information complémentaire,
L'équipe Eminza