Online hulp
Goedendag, Kan ik u helpen?
Vaak gestelde vragen
Gemakkelijk en gratis*! U heeft 30 dagen (vanaf de datum van ontvangst van uw pakket) om artikelen te retourneren en u te laten vergoeden. Ga naar uw account, kies de betreffende bestelling en klik op « Retourneren ». Print de retourbon en lever het pakket bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt af. *Voor het retourneren van grote of omvangrijke artikelen die met transport Van Duuren zijn bezorgd, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Gelieve ermee rekening te houden dat wij voor deze retourzendingen een vergoeding rekenen.
Zodra uw bestelling gevalideerd is, sturen wij u een bevestigingsemail. Daarna wordt uw bestelling klaargemaakt en aan de transporteur gegeven. U ontvangt dan een tracking mail met een link om zijn traject te volgen. Om dit te doen, log in op uw account, kies de betreffende bestelling en klik op « Volg mijn bestelling » . U wordt doorgestuurd naar de website van de transporteur waar u in real-time uw pakket kan volgen.
Als uw bestelling is geregistreerd (na betaling) is het helaas te laat. Niettemin, het is nog mogelijk om deze te annuleren binnen de eerste 30 minuten na registratie door contact op te nemen met onze klantenservice via [email protected] (behalve op weekenden en Franse feestdagen).
Regelmatig bieden wij promotiecodes aan op de website van Eminza. Vergeet niet om u te abonneren op onze nieuwsbrief om via uw e-mail voordelen en leuke ideëen te ontvangen!
U heeft een probleem met de bezorging, een artikel ontbreekt in uw pakket? Onze klantenservice is er om samen met u te kijken wat de mogelijkheden zijn om de situatie op te lossen. Een artikel is beschadigd of is niet wat u besteld hebt? Stuur het terug via de procedure retourneren of neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.
Op de hele website, vindt u gedetailleerde productfiches: omschrijving, technische informatie, materiaal, afwerking, gebruiksaanwijzingen, inrichting tips... Als u toch nog meer informatie nodig heeft, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.
Om een bestelling te plaatsen, hoeft u slechts de artikelen aan uw winkelmandje toe te voegen. Kies hierna een bezorgoptie en betaal uw bestelling. Indien u een probleem ondervindt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.
Om milieuvriendelijke redenen printen wij geen papieren factuur uit om in het pakket te plaatsen. Derhalve, log in op uw account, kies de betreffende bestelling en klik op « Bewerk de factuur».
Omdat u het recht heeft op een maximum van veiligheid tijdens uw betalingen, hebben wij de beste oplossingen ingevoerd. U kunt uw aankopen betalen met een creditcard; MasterCard en VISA (met 3D Secure authenticatie), Paypal, iDeal (NL), Bancontact (BE) of via een overschrijving
U vindt het antwoord niet?
Kies een van de onderstaande onderwerpen naar gelang van uw behoeften.
Wilt u een artikel of uw complete bestelling retourneren? Geen probleem, voor welke reden ook, u hoeft u enkel maar in te loggen op uw account Eminza.
Ga naar de rubriek «Mijn bestellingen ». Klik op « Detail van mijn bestelling » en klik dan op « Retourneren ». U kunt zo uw retourbon downloaden en printen. Voor retour van omvangrijke artikelen, die met Van Duuren zijn bezorgd, gelieve contact op te nemen met onze klantenservice. Let op, voor deze retours worden kosten gerekend.
Log in door een klik op « Mijn account ».
Klik op de rubriek « Mijn bestellingen » en kies de betreffende bestelling « Detail van mijn Bestelling ».Klik op « Retourneren » om uw retourbon te downloaden. Print het document, vermeld de reden van de retour en plaats deze in het pakket. U hoeft nu alleen nog maar de retourlabel op het pakket te plakken. Dit etiket bevindt zich bij de retourbon. Alle geretourneerde artikelen worden gecontroleerd. Ze moeten nieuw, ongebruikt en in hun originele verpakking zijn.
Alle geretourneerde producten die onvolledig zijn, beschadigd, gebruikt of vuil zijn worden niet terugbetaald.
U wilt een tuinset, een gordijnrail, een meubel retourneren...Vanwege hun omvang kunnen deze artikelen niet bij een afhaalpunt worden afgegeven. Neem contact op met onze klantenservice die de retour naar ons magazijn voor u organiseert. Hou er rekening mee dat wij een vergoeding vragen voor het retourneren van omvangrijke artikelen.
Via een PostNL-locatie of Mondial Relay punt voor onze Belgische klanten binnen de 8 dagen. Om een afhaalpunt dicht bij u in de buurt te vinden, geef uw postcode in op http://www.postnl.nl/locatiewijzer. https://www.mondialrelay.be/nl-be/het-afhaalpunt-vinden-vlak-bij/. Vergeet niet om om een bewijs van afgifte te vragen wanneer u uw pakket afgeeft en het te bewaren tot dat u retour verwerkt is want het kan u later nog gevraagd worden.Voor grote, omvangrijke goederen die zijn bezorgd door transport Van Duuren, gelieve contact op te nemen met onze klantenservice.
De ontvangst van uw retour kan tot 14 werkdagen duren (exclusief weekends en Franse feestdagen). Indien het langer duurt, kunt u een mail sturen naar de klantenservice met een copie van het afgiftebewijs, beschrijving en aantal geretourneerde artikelen. Zodra wij ervan verzekerd zijn dat de goederen in hun oorspronkelijke staat verkeren en de retourzending op uw Eminza-account is geregistreerd, betalen wij u terug op de gebruikte betaalmethode van de oorspronkelijke bestelling. Wij houden u per e-mail op de hoogte.
De kleur van het artikel bevalt u uiteindelijk niet, u heeft zich vergist in de maat, u had niet dit soort van materiaal verwacht? Geen paniek, u mag van mening veranderen !Wat de reden ook mag zijn, u kunt uw goederen binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.
U beschikt over 30 dagen (vanaf ontvangst van uw bestelling) om uw producten te retourneren en terugbetaald te worden.
Voor milieuvriendelijke redenen, printen wij geen facturen of retourbonnen om in uw bestellingspakket te plaatsen. U kunt ze echter makkelijk terugvinden in uw account. Log in op uw account, klik op de rubriek « Mijn bestellingen », en kies vervolgens de betreffende bestelling « Detail van mijn bestelling ». Klik op « Retourneren ». U kunt de retourbon en de retourlabel uitprinten.
De retours van standaardpakketten kan gebeuren via een afhaalpunt PostNL-locatie en bij een Mondial Relay punt voor onze Belgische klanten en zijn gratis, wat de reden van retour ook is. Voor alle bestellingen van volumineuse artikelen die niet via een afhaalpunt kunnen geretourneerd worden, gelieve contact op te nemen met onze klantenservice.
Wij ruilen geen producten om. U kunt uw producten retourneren die u niet bevallen (nieuw, ongebruikt en in originele verpakking) en wij zullen u deze terugbetalen.U kunt dan uw product(en) bestellen in een ander kleur of maat bijvoorbeeld.
Om een terugbetaling te ontvangen, kunt u uw producten retourneren die u niet bevallen (nieuw, ongebruikt en hun originele verpakking) en wij zullen u de aankoopprijs terugbetalen (exclusief verzendkosten).U kunt vervolgens de/het product(en) opnieuw bestellen in bijvoorbeeld een andere kleur of maat.De terugbetaling vindt plaats binnen 14 dagen na ontvangst in ons magazijn. Indien het langer duurt, kunt u per mail uw afgiftebewijs opsturen naar de klantenservice voor een snellere afhandeling van uw terugbetaling.De terugbetaling hangt af van uw betaalwijze: bijvoorbeeld, als u uw bestelling betaald heeft per creditcard, krijgt u het bedrag gecrediteerd op dezelfde kaart.
Indien u een beschadigd of niet-conform artikel heeft ontvangen, nodigen wij u uit om contact op te nemen met onze klantenservice via ons contactformulier. U hoeft u alleen maar in te loggen op uw account en naar de rubriek "Mijn bestellingen". Ons team zal u zo snel mogelijk de meest geschikte oplossing voorstellen.
Het retourpakket valt onder uw verantwoordelijkheid tot het aankomt in ons magazijn, vraag om een afgiftebewijs met een trackingnummer om uw retourpakket te kunnen volgen. Zodra uw retourzending door een PostNL-locatie is geregistreerd, wordt de terugbetalingsprocedure gestart en ontvangt u een bevestigingsmail. De verwerking van uw retourzending kan enkele dagen in beslag nemen. Indien u 15 werkdagen na het retourneren van uw bestelling nog geen e-mail ontvangen heeft, gelieve contact op te nemen met de klantenservice via het contactformulier met vermelding van uw ordernummer, de referentie en de hoeveelheid geretourneerde artikelen en het bewijs van afgifte van uw retourzending.
Indien het teruggestorte bedrag niet overeenkomt met de waarde van de geretourneerde producten, raden wij u aan om te controleren of u een promotiecode voor uw bestelling heeft gebruikt. Het verschil kan overeenkomen met het bedrag van uw code. Als het bedrag ook na deze controle onjuist lijkt, kunt u contact opnemen met onze klantenservice en zullen wij proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Als u een retourzending heeft gedaan en als deze voldoet aan de Eminza retourvoorwaarden, wordt uw aankoop terugbetaald volgens de betaalwijze die u heeft gebruikt bij uw aankoop.- als u voor uw aankoop met een creditcard heeft betaald, wordt de terugbetaling automatisch op dezelfde creditcard gestort.- als u betaald heeft met PayPal, vindt de terugbetaling plaats via PayPal. - als u uw aankoop per bankoverschrijving (iDeal) heeft betaald, ontvangt u de terugbetaling op de gedebiteerde rekening.
Om u zo spoedig mogelijk te leveren, worden de bestellingen verstuurd zodra ze gevalideerd zijn. Als deze bevestigt is, kunnen wij uw bestelling niet meer veranderen, (bijv. artikel, hoeveelheid, bezorgadres of betalingswijze).Niettemin, het blijft mogelijk een bestelling te annuleren binnen de 30 minuten na bevestiging door contact op te nemen met onze klantenservice via de mail [email protected] Onze service is beschikbaar van maandag t/m vrijdag (behalve op Franse feestdagen).
Zodra uw bestelling gevalideerd is, sturen wij u een bevestiging van de bestelling per e-mail. Vervolgens wordt uw bestelling klaargemaakt en aan de transporteur gegeven. U ontvangt dan per e-mail een bevestiging van verzending met trackinginformatie van uw pakket. U kunt ook op elk moment de status van uw bestelling volgen op uw klantenaccount. Ga hiervoor naar de rubriek « Mijn bestellingen », kies de desbetreffende bestelling en klik op « Volg mijn bestelling ».
Om u zo spoedig mogelijk te leveren, worden de bestellingen verstuurd zodra ze gevalideerd zijn. Als deze bevestigt is, kunnen wij uw bestelling niet meer veranderen, (bijv. artikel, hoeveelheid, bezorgadres of betalingswijze).Niettemin, het blijft mogelijk een bestelling te annuleren binnen de 30 minuten na bevestiging door contact op te nemen met onze klantenservice via de mail [email protected] Onze service is beschikbaar van maandag t/m vrijdag (behalve op Franse feestdagen).
Voor milieuvriendelijke redenen, printen wij geen papieren facturen uit om in het pakket mee te sturen. De facturen van uw bestellingen kunt u bewerken op uw account in de rubriek « Mijn bestellingen ». Indien uw bestelling een cadeau is, zal de ontvanger geen factuur vinden in het pakket.
Het antwoord is ja! Indien u een account aanmaakt, kunt u een bestelling maken zonder elke keer uw persoonlijke gegevens in te voeren. U kunt hierdoor uw bestellingen met een paar klikken volgen en ook onze nieuwsbrieven ontvangen met exclusieve aanbiedingen.
Niets is makkelijker dan bij Eminza te bestellen! U hoeft slechts te kiezen uit de gewenste artikelen die u wilt bestellen op onze website. Op elk moment kunt u zoeken met behulp van filters op categorie, product, kleur... of door de zoekbalk te gebruiken.
U kunt zo stuk per stuk de gewenste artikelen aan uw winkelmandje toevoegen. Zodra uw winkelmandje klaar is, kunt u de verschillende stappen bevestigen (registratie, keuze van de bezorgings- en de betalingsmogelijkheden). Zodra uw bestelling is bevestigd, sturen wij een e-mail op.
Een artikel in uw winkelmandje worden niet automatisch gereserveerd. De beschikbare voorraad wordt pas aan uw bestelling toegekend als u heeft geklikt op « Valideer mijn betaling en mijn bestelling » en op ontvangst van de bevestiging van de bestelling.
De voorraadstatus op onze website is meer dan 99% betrouwbaar! Als u het artikel kan toevoegen aan uw winkelmandje, is het meestal in voorraad. Als het niet beschikbaar is, dan krijgt u een melding en kunt u het niet aan uw winkelmandje toevoegen. In dit geval kunt u gewaarschuwd worden per e-mail waneer het weer beschikbaar is.
Het artikel van uw dromen vinden is eenvoudig! Er zijn verschillende mogelijkheden: u kunt onze zoekbalk gebruiken, of navigeren tussen de verschillende productcategoriën van Eminza. In elke categorie kunt u uw zoekopdracht verfijnen door middel van de verschillende soorten rubrieken en daarna sorteren op verschillende filters (maat, kleur...).
De voorraadstatus op onze website is meer dan 99% betrouwbaar! Als het gewenste artikel niet meer in voorraad is of als de gewenste hoeveelheid niet meer beschikbaar is, klik dan op « Waarschuw mij als het product weer in voorraad is », samen met de gewenste hoeveelheid en uw e-mailadres. Zodra het product weer in voorraad is, laten wij u dit weten.
Alle artikelen op onze web-shop hebben een gedetailleerde omschrijving (technische informatie, maten, materiaal, onderhouds tips...) en foto's van de artikelen. Om deze informaties te zien, hoeft u slechts op de titel of de foto van het artikel te klikken. De beschrijving van het artikel en complementaire informatie bevinden zich onderaan de pagina.
Eminza beloofd een garantie tijdens het uitpakken en de montage van de producten . Sommige artikelen beschikken over een speciale garantie. In dat geval, is dit aangegeven op de pagina van het betreffende artikel. Onze klantenservice is er voor u als u de specifieke garantietermijnen van een artikel wilt weten.
Om een promotiecode of een cadeaukaart te gebruiken, dient u deze in te voeren in het veld Ik beschik al over een promotiecode of een e-cadeaukaart op het moment dat u uw bestelling bevestigt en net voor de betaling. De waarde van de korting wordt automatisch afgetrokken. Om er zeker van te zijn dat de code functioneert naar behoren dient u rekening te houden met de criteria die in de promotieaanbieding worden genoemd en dat de code nog geldig is.
Indien de aanbieding voor uw promotiecode of cadeaukaart niet werkt in uw winkelmandje, verifieer de geldigheidsdatum van de code en de producten waarvoor deze geldig zijn. Attentie: In bepaalde gevallen zijn de promotiecodes uitsluitend verbonden aan de account waar zij heen zijn gestuurd en kunnen niet worden gebruikt door andere klanten.
Helaas kunnen wij geen bestelling veranderen nadat deze geregistreerd is, hierna kunnen wij u dus niet meer laten profiteren van een promotiecode. Als uw code nog geldig is, kunt u deze voor een volgende aankoop gebruiken, zolang de geldigheidsdatum niet verlopen is.
U kunt slechts één promotiecode per bestelling gebruiken. Dit geldt ook voor gratis bezorgingscodes die niet kunnen worden gecombineerd met andere kortingscodes.
In het algemeen zijn onze promotiecodes direct op onze website te zien. U kunt ze ook ontvangen via onze nieuwsbrieven. Let echter goed op met de codes die per e-mail worden ontvangen, sommige zijn uitsluitend gekoppeld aan de accounts van de ontvangers en kunnen niet door andere klanten worden gebruikt.
Wij versturen geen staaltjes. Daarentegen doen wij ons best om duidelijke omschrijvingen en gedetailleerde foto's te geven voor elk artikel op onze website.Als u toch nog twijfelt om te bestellen, vergeet niet dat bij elke aankoop op Eminza een garantie « tevreden of terugbetaald » bestaat (zie voorwaarden).
Doe uw naasten plezier en ga naar uw Eminza account. Klik op « E-cadeaukaart ». Kies de afbeelding van uw kaart om deze te personaliseren! Voeg de gevraagde informatie toe (emailadres ontvanger, verzenddatum, een klein berichtje...) U hoeft daarna alleen maar uw betalingswijze te kiezen en ... surprise! De cadeaukaart wordt op de gekozen dag verzonden.
Zodra uw bestelling gevalideerd is, sturen wij u een bevestigingsemail voor de bestelling. Vervolgens wordt uw bestelling klaargemaakt en aan de transporteur gegeven. U ontvangt dan een trackingemail met een link waarmee u het pakket kunt volgen. Om dit te zien, logt u in bij uw account, kies de betreffende bestelling en klik op « Volg mijn bestelling ». U wordt dan naar de website van de transporteur doorgestuurd die u in real time de lokatie van uw pakket geeft.
Voor het verzenden van standaard pakketten kunt u kiezen voor een bezorging door POSTNL aan huis of een adres naar keuze. U kunt ook kiezen voor een bezorging bij een PostNL-locatie of met DPD. Voor onze Belgische klanten kunt u kiezen voor een bezorging bij een Mondial Relay punt of met DPD.De verzending van volumineuze, zware of omvangrijke artikelen gebeurt met transporteur Van Duuren. De verschillende bezorgingsmogelijkheden, bezorgdatum en prijzen worden op de productpagina en in het winkelmandje weergegeven. Voor leveringen met Van Duuren Transport de bezorging gebeurt na afspraak. Bezorging met POD (proof of delivery). De levering vindt plaats aan de voet van het gebouw voor een flatgebouw of aan de (1ste) deur voor een huis.
Uw bestelling wordt onmiddellijk na bevestiging verwerkt in ons magazijn in Frankrijk. De bezorgingstermijn hangt af van de bezorgingswijze die u gekozen heeft. De gebruikelijke bezorgingstermijnen zijn 4 tot 5 werkdagen voor een verzending met POSTNL en 3 tot 4 dagen voor een verzending met transporteur Van Duuren. De geschatte bezorgingstermijn wordt weergegeven per artikel op de productpagina en in het winkelmandje voor de complete bestelling.
Het bedrag van de verzendkosten verschilt naar gelang de criteria: de aard van het artikel, het gewicht, de volume, de gekozen bezorgingswijze en het afleveradres. Ze dekken de verzendkosten, verpakking en verzending. De geschatte verzendkosten voor een bepaald artikel vindt u op de desbetreffende productpagina. Als u uw winkelmandje bevestigt, wordt het totaalbedrag van de verzendkosten voor uw bestelling weergegeven.
Natuurlijk! U kunt verschillende bezorgadressen ingeven door u in te loggen op uw Eminza account in de rubriek « Mijn persoonlijke gegevens ».
Er zijn twee manieren om uw bezorgadres te wijzigen: - bij het plaatsen van uw bestelling, heeft u de mogelijkheid een bezorgadres dat al in uw account opgeslagen is te kiezen of een nieuw adres toe te voegen - U kunt uw standaardadres wijzigen in uw klantenaccount in de rubriek « Mijn persoonlijke gegevens ». Indien u uw bezorgadres na het plaatsen van uw bestelling wilt wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via de mail [email protected]. Onze service is beschikbaar van maandag t/m vrijdag (behalve op Franse feestdagen).
Er zijn twee manieren om een factuuradres te wijzigen: - bij het plaatsen van uw bestelling kunt u een factuuradres selecteren dat al in uw account opgeslagen is of een nieuw adres invoeren. - Om uw standaard factuuradres te wijzigen, logt u in op uw account en gaat u naar de rubriek « Mijn persoonlijke gegevens ». Als u uw factuuradres na het plaatsen van de bestelling wilt wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze Klantenservice via de mail [email protected]. Onze service is beschikbaar van maandag t/m vrijdag (behalve op Franse feestdagen).
U kunt een andere persoon volmacht geven om pakketen op te halen bij het afhaalpunt. Degene die uw pakket wenst op te halen, moet zich altijd legitimeren. Uw adresgegevens worden ook gevraagd bij het afhaalpunt.
Het formaat van sommige artikelen maakt het noodzakelijk ze apart te versturen. Het kan dus gebeuren dat wij uw bestelling in verschillende pakketten versturen. In dit geval, brengen wij u per e-mail op de hoogte en ontvangt u meerdere trackingnummers om de zendingen te volgen. U kunt deze informatie ook vinden op uw account in de rubriek « Mijn bestellingen».
Als u een beschadigd pakket ontvangt bij bezorging, controleer dan de inhoud om er zeker van te zijn dat de bezorging compleet is en dat de artikelen niet beschadigd zijn. Als dit niet het geval is, of indien de verpakking werd geopend, raden wij u aan om de gehele bezorging te weigeren en zo snel mogelijk contact op te nemen met ons. Wij zullen dan een nieuwe levering organiseren.
De lijst van dichtbij zijnde afhaalpunten worden weergegeven op het moment van bevestiging van uw bestelling. U heeft zo de mogelijkheid het beste afhaalpunt te kiezen dankzij een kaart die duidelijk de locatie van de verschillende afhaalpunten opgeeft.
Wij versturen geen bestellingen naar een postbus.Wij leveren echter wel aan huis, op een werkadres of bij een afhaalpunt, wat een breed scala aan bezorgingsmogelijkheden biedt.
Wij leveren aan huis of uw kantooradres. Als u een bezorging wenst op uw kantooradres, vermeld duidelijk de naam van het bedrijf en een persoon die aanwezig is om uw bestelling in ontvangst te nemen. De bezorger brengt het pakket naar het desbetreffende bedrijf en niet aan een specifieke persoon.
Het antwoord is JA! Hiervoor u kunt bestellen op onze Nederlandstalige website en wij verzorgen alle bezorgingen met bestemming België. Om de bezorgingswijzen te kennen en de verzendkosten naar België, dient u een account aan te maken en uw winkelmandje te bevestigen. De verschillende verzendmogelijkheden worden weergegeven op het scherm.
Eminza biedt geen bezorging aan via een transporteur en voert daarom geen exportformaliteiten uit voor een geplande levering in Nederland.
Uw bestelling is niet aangekomen op de geplande bezorgdatum, wij zijn er om u te helpen.
Voordat u contact met ons opneemt, kunt u eerst volgende punten controleren: - raadpleeg de Track & Trace in uw bevestigingsemail die u informeert waar uw bestelling zich bevindt. - controleer in uw klantenaccount dat het bezorgadres en uw persoonlijke gegevens correct zijn. - als u een bericht van postbezorging heeft ontvangen, is het mogelijk dat het pakket op het lokale postkantoor wacht ofwel op een PostNL-locatie (afhankelijk van de verzendmethode). - informeer bij uw buren, misschien heeft iemand het pakket geaccepteerd in uw afwezigheid. - onvoorziene omstandigheden die niet in onze macht liggen kunnen leiden tot vertragingen, in het bijzonder stakingen, slecht weer en in hele drukke tijden (Kerstmis, uitverkoop...). Als u na deze verificaties uw pakket nog niet hebt gevonden, neem dan contact met ons op via het contact formulier.
Zich inschrijven bij Eminza is echt makkelijk! Om te beginnen klik op « Mijn account » rechts bovenin de startpagina en vervolgens op « Maak een account aan ». Wij vragen informatie zoals uw complete naam, een e-mailadres om in te loggen, uw adres, etc...Hierna bent lid van de Eminza familie!U kunt nu uw informatie aanvullen in de rubriek « Mijn persoonlijke gegevens » en uw favoriete bezorgadres aangeven. Zodra u alle informatie heeft gegeven, kunt u uw eerste bestelling doen.Als u deze stappen later wilt afmaken, kunt u deze updaten als u uw eerste bestelling plaatst, of wanneer u wilt, op elk moment dat u zich aanmeld op uw account Eminza.
Om u in te loggen op uw account, hoeft u slechts te klikken op « Mijn Account » rechts bovenin de startpagina van onze website en vervolgens uw persoonlijke identificatie als u al een Eminza account aangemaakt heeft.
Om u af te melden van uw account, hoeft u slechts naar uw account te gaan en te klikken op « Afmelden».
Als u uw wachtwoord, uw e-mailadres of uw factuur- en bezorgadres wenst te wijzigen, ga naar Inloggen bij uw Eminza account en kies de betreffende rubriek. Als u onze website al een tijdje niet bezocht hebt, kunt u beter uw account verifieren om zeker te zijn dat uw gegevens nog up to date zijn.
Als het u niet lukt om u in te loggen op uw account, verzoeken wij u om uw wachtwoord te resetten door te klikken op: U bent uw wachtwoord vergeten?
Als u uw wachtwoord wilt te wijzigen moet u aangemeld zijn bij uw account. Klik op « Mijn account » en vervolgens op de rubriek « mijn persoonlijke gegevens ». Controleer of uw e-mailadres voor uw account juist is, voeg het nieuwe wachtwoord toe, bevestig het en klik op « Bevestigen ». De volgende keer dat u zich aanmeld, kunt u uw nieuw wachtwoord ingeven.
Als u aankopen wilt doen of naar uw account gaan, dan vragen wij u om u in te loggen. Als uw e-mailadres of uw wachtwoord niet herkend worden, volg de volgende instructies: - zorg ervoor dat u het juiste e-mailadres en het bijbehorende wachtwoord voor uw account gebruikt.- als u uw wachtwoord vergeten bent, klik op de link « Wachtwoord vergeten? » op de login-pagina. U wordt dan gevraagd uw e-mailadres te geven en wij zenden u daar een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken (als u deze e-mail niet binnen enkele minuten ontvangt, controleer dan uw spam map. -Indien het nog niet lukt om u in te loggen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Na uw inschrijving en uw eerste bestelling, ontvangt u verschillende e-mails van ons zoals de nieuwsbrieven van Eminza, bevestigingsemails van uw aankoop, verzending en retourneren, en ook de antwoorden van de klantenservice op uw vragen.Het kan gebeuren dat uw electronische postvak onze e-mails als spam beschouwt. In dat geval verzoeken wij u ons e-mailadres aan uw lijst geautoriseerde contacten toe te voegen. Zorg ervoor dat u hetzelfde e-mailadres gebruikt als die bij de inschrijving op Eminza, in geval van twijfel, meld u aan op uw account. Aarzel niet om contact met onze klantenservice op te nemen om u te helpen.
Als abonnee van onze nieuwsbrief kunnen wij u informeren over onze laatste nieuwtjes: aanbiedingen en speciale promoties, laatste trends en decor ideëen, nieuwe producten, prijsvraag spelletjes... En wij kunnen u kleine persoonlijke attenties sturen, speciaal voor u!
U kunt op elk moment uw abonnement op Eminza nieuwsbrieven bewerken door in te loggen op uw account en te gaan naar « Mijn nieuwsbrief abonnement ».
Als u gewoon even wilt stoppen, dan kunt u u uitschrijven van onze nieuwsbrief door te klikken op de link onderaan uw e-mails. U kunt u ook uitschrijven vanuit uw account in de sectie « Mijn nieuwsbrief abonnement ».. Let wel dat deze verandering tot aan 10 dagen kan duren vanaf de dag dat u zich uitgeschreven heeft.
Online bestellen is nog nooit zo veilig geweest! Wij gebruiken een van de meest veilige bestelsystemen die op de markt zijn. Bovendien controleren wij constant of ons logiciel verbeterd kan worden om een nog grotere veiligheid aan te bieden. Uw persoonlijke gegevens worden op een beveiligde serveur bewaard. Eminza verbindt zich uw gegevens niet aan derden te geven en nooit .
Wij vinden het jammer dat u vertrekt... :( Vergeet niet dat uw Eminza account volkomen gratis is en het u makkelijk maakt om bestellingen te plaatsen zonder alle informatie in te voeren elke keer dat u een aankoop doet. Uw Eminza account stuurt u ook regelmatig nieuwsbrieven en u kunt profiteren van speciale kortingen en promoties op onze website.Het is op het moment niet mogelijk om zelf uw account te sluiten, u kunt dit doen door contact op te nemen met onze klantenservice via het contactformulier.
Als u van gedachten veranderd, geen probleem. Het is altijd mogelijk om een stap achteruit te gaan. Als u ons wilt laten weten dat u opnieuw bij ons aankopen wilt doen, dan kunnen wij dat voor u regelen. Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier.
Wij bieden u verschillende betalingsmogelijkheden aan, u kunt de keuze maken tussen onderstaande opties: - creditcard (VISA, MasterCard) - PayPal - iDeal Let Op: American Express-kaarten worden niet geaccepteerd. Al onze transacties zijn gecodeerd voor een ultra veilige betaling.
Betaalt u uw bestelling liever per overschrijving? Geen probleem.Na bevestiging van uw winkelwagen op onze site, hoeft u alleen maar deze optie te kiezen uit de voorgestelde betaalmethoden. Vergeet niet de algemene verkoopvoorwaarden te accepteren door het betreffende vakje aan te vinken.Klik vervolgens op "Bevestig mijn betaling en bestelling" en wij sturen u de e-mail ter bevestiging van uw bestelling met onze bankgegevens.U heeft 7 dagen de tijd om de betaling uit te voeren, in die periode worden de artikelen voor u gereserveerd. Om de verwerking van uw bestelling te vergemakkelijken, gelieve uw bestelnummer te vermelden in de reden van de overschrijving. Uw bestelling wordt verzonden na ontvangst van betaling volgens de leveringsmethode die u heeft geselecteerd toen u uw bestelling registreerde.
Uw gegevens zijn gecodeerd en stromen veilig dankzij het SSL-protocol. Wanneer u de cijfers op uw creditcard ingeeft, zet een versleutelingsalgoritme deze informatie onmiddellijk om in een reeks onbegrijpelijke letters en cijfers aan de bron. Op het moment van aankoop heeft Eminza geen zicht op uw bankgegevens: alles wordt rechtstreeks beheerd door onze bankpartner. Op deze manier wordt de transactie echt beschermd in alle stadia van de informatiestroom.
3D Secure is een veilig protocol ontworpen om uw veiligheid te verbeteren en uw authentificatie te garanderen wanneer u online aankopen doet met een creditcard. Met dit systeem kunt u uiteindelijke controleren of de creditcard wordt gebruikt door de eigenaar, dus door u. Afhankelijk van het type kaart heet dit protocol "MasterCard SecureCode" of "Verified by Visa". Het principe is eenvoudig: op het moment van betaling, na het invoeren van de gebruikelijke betalingsinformatie, identificeert u zich als creditcardhouder door het invoeren van een eenmalige beveiligingscode ontvangen van uw bank, meestal via SMS. De beveiligingscode die u ontvangt is voor eenmalig gebruik en heeft een beperkte geldigheidsduur. En het is belangrijk dat uw bestelling wordt geregistreerd en verzonden. Elke bank heeft zijn eigen methode om deze 3D Secure code of wachtwoord te versturen, maar dit gebeurt meestal per SMS of op vaste telefoon. Deze dienst wordt meestal automatisch uitgevoerd door uw bank op het moment van ontvangst van uw creditcard. Als het telefoonnummer of andere informatie die aan uw bank werd doorgegeven niet meer actueel is, moet u rechtstreeks contact opnemen met uw bank om hen te informeren en uw gegevens te wijzigen, zodat u een veiligheidscode ontvangt wanneer u uw aankopen doet.
Als u via PayPal wilt betalen, zijn er verschillende opties beschikbaar. U kunt direct betalen voor uw winkelmandje zonder een account aan te maken bij Eminza door gebruik te maken van de betaalknop "PayPal Express". In dit geval stuurt PayPal ons alle informatie die nodig is om uw bestelling te verwerken. Als u al een Eminza-account heeft of als u er één wilt aanmaken, dan wordt de PayPal-betaaloptie automatisch aangeboden zodra u uw winkelmandje heeft gevalideerd.
Zodra u uw mandje heeft gevuld en gevalideerd, heeft u de mogelijkheid om te kiezen voor betaling met een creditcard. Selecteer deze betaalmethode en laat ons u begeleiden, elke stap wordt duidelijk uitgelegd op het scherm. U moet het VISA of MasterCard logo op uw kaart hebben. Indien dit niet het geval is, nodigen wij u uit om een andere betalingsmethode te kiezen.
Om uw winkelervaring te optimaliseren, biedt Eminza u de mogelijkheid om uw kaartgegevens op te slaan. Het is een 100% veilig proces ontworpen om u tijd te besparen op uw volgende bestelling. Uw bankgegevens worden uitsluitend gebruikt voor de verwerking van uw bestelling en worden nooit doorgegeven aan derden. U kunt de registratie van uw kaartgegevens op uw account te allen tijde verwijderen onder de rubriek "Mijn betaalkaart".
Onze ADYEN bankinterface controleert betalingen elektronisch. Het is mogelijk dat uw bank ons niet onmiddelijk in kennis stelt van een overeenkomst om te betalen, zelfs als het saldo van uw rekening in krediet is (wekelijkse/maandelijkse limiet van uw uitgaven bereikt, vervaldatum van uw kaart, enz.). Uw bestelling wordt automatisch geannuleerd. Wij raden u aan contact op te nemen met uw bankkantoor voor meer informatie. Als u ervoor kiest om uw bankgegevens te registreren, worden deze gecodeerd en veilig opgeslagen door onze betaalservice Adyen. U kunt te allen tijde een nieuwe kaart opslaan en een reeds opgeslagen kaart verwijderen.
Wilt u een artikel of uw complete bestelling retourneren? Geen probleem, voor welke reden ook, u hoeft u enkel maar in te loggen op uw account Eminza.
Ga naar de rubriek «Mijn bestellingen ». Klik op « Detail van mijn bestelling » en klik dan op « Retourneren ». U kunt zo uw retourbon downloaden en printen. Voor retour van omvangrijke artikelen, die met Van Duuren zijn bezorgd, gelieve contact op te nemen met onze klantenservice. Let op, voor deze retours worden kosten gerekend.
Log in door een klik op « Mijn account ».
Klik op de rubriek « Mijn bestellingen » en kies de betreffende bestelling « Detail van mijn Bestelling ».Klik op « Retourneren » om uw retourbon te downloaden. Print het document, vermeld de reden van de retour en plaats deze in het pakket. U hoeft nu alleen nog maar de retourlabel op het pakket te plakken. Dit etiket bevindt zich bij de retourbon. Alle geretourneerde artikelen worden gecontroleerd. Ze moeten nieuw, ongebruikt en in hun originele verpakking zijn.
Alle geretourneerde producten die onvolledig zijn, beschadigd, gebruikt of vuil zijn worden niet terugbetaald.
U wilt een tuinset, een gordijnrail, een meubel retourneren...Vanwege hun omvang kunnen deze artikelen niet bij een afhaalpunt worden afgegeven. Neem contact op met onze klantenservice die de retour naar ons magazijn voor u organiseert. Hou er rekening mee dat wij een vergoeding vragen voor het retourneren van omvangrijke artikelen.
Via een PostNL-locatie of Mondial Relay punt voor onze Belgische klanten binnen de 8 dagen. Om een afhaalpunt dicht bij u in de buurt te vinden, geef uw postcode in op http://www.postnl.nl/locatiewijzer. https://www.mondialrelay.be/nl-be/het-afhaalpunt-vinden-vlak-bij/. Vergeet niet om om een bewijs van afgifte te vragen wanneer u uw pakket afgeeft en het te bewaren tot dat u retour verwerkt is want het kan u later nog gevraagd worden.Voor grote, omvangrijke goederen die zijn bezorgd door transport Van Duuren, gelieve contact op te nemen met onze klantenservice.
De ontvangst van uw retour kan tot 14 werkdagen duren (exclusief weekends en Franse feestdagen). Indien het langer duurt, kunt u een mail sturen naar de klantenservice met een copie van het afgiftebewijs, beschrijving en aantal geretourneerde artikelen. Zodra wij ervan verzekerd zijn dat de goederen in hun oorspronkelijke staat verkeren en de retourzending op uw Eminza-account is geregistreerd, betalen wij u terug op de gebruikte betaalmethode van de oorspronkelijke bestelling. Wij houden u per e-mail op de hoogte.
De kleur van het artikel bevalt u uiteindelijk niet, u heeft zich vergist in de maat, u had niet dit soort van materiaal verwacht? Geen paniek, u mag van mening veranderen !Wat de reden ook mag zijn, u kunt uw goederen binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.
U beschikt over 30 dagen (vanaf ontvangst van uw bestelling) om uw producten te retourneren en terugbetaald te worden.
Voor milieuvriendelijke redenen, printen wij geen facturen of retourbonnen om in uw bestellingspakket te plaatsen. U kunt ze echter makkelijk terugvinden in uw account. Log in op uw account, klik op de rubriek « Mijn bestellingen », en kies vervolgens de betreffende bestelling « Detail van mijn bestelling ». Klik op « Retourneren ». U kunt de retourbon en de retourlabel uitprinten.
De retours van standaardpakketten kan gebeuren via een afhaalpunt PostNL-locatie en bij een Mondial Relay punt voor onze Belgische klanten en zijn gratis, wat de reden van retour ook is. Voor alle bestellingen van volumineuse artikelen die niet via een afhaalpunt kunnen geretourneerd worden, gelieve contact op te nemen met onze klantenservice.
Wij ruilen geen producten om. U kunt uw producten retourneren die u niet bevallen (nieuw, ongebruikt en in originele verpakking) en wij zullen u deze terugbetalen.U kunt dan uw product(en) bestellen in een ander kleur of maat bijvoorbeeld.
Om een terugbetaling te ontvangen, kunt u uw producten retourneren die u niet bevallen (nieuw, ongebruikt en hun originele verpakking) en wij zullen u de aankoopprijs terugbetalen (exclusief verzendkosten).U kunt vervolgens de/het product(en) opnieuw bestellen in bijvoorbeeld een andere kleur of maat.De terugbetaling vindt plaats binnen 14 dagen na ontvangst in ons magazijn. Indien het langer duurt, kunt u per mail uw afgiftebewijs opsturen naar de klantenservice voor een snellere afhandeling van uw terugbetaling.De terugbetaling hangt af van uw betaalwijze: bijvoorbeeld, als u uw bestelling betaald heeft per creditcard, krijgt u het bedrag gecrediteerd op dezelfde kaart.
Indien u een beschadigd of niet-conform artikel heeft ontvangen, nodigen wij u uit om contact op te nemen met onze klantenservice via ons contactformulier. U hoeft u alleen maar in te loggen op uw account en naar de rubriek "Mijn bestellingen". Ons team zal u zo snel mogelijk de meest geschikte oplossing voorstellen.
Het retourpakket valt onder uw verantwoordelijkheid tot het aankomt in ons magazijn, vraag om een afgiftebewijs met een trackingnummer om uw retourpakket te kunnen volgen. Zodra uw retourzending door een PostNL-locatie is geregistreerd, wordt de terugbetalingsprocedure gestart en ontvangt u een bevestigingsmail. De verwerking van uw retourzending kan enkele dagen in beslag nemen. Indien u 15 werkdagen na het retourneren van uw bestelling nog geen e-mail ontvangen heeft, gelieve contact op te nemen met de klantenservice via het contactformulier met vermelding van uw ordernummer, de referentie en de hoeveelheid geretourneerde artikelen en het bewijs van afgifte van uw retourzending.
Indien het teruggestorte bedrag niet overeenkomt met de waarde van de geretourneerde producten, raden wij u aan om te controleren of u een promotiecode voor uw bestelling heeft gebruikt. Het verschil kan overeenkomen met het bedrag van uw code. Als het bedrag ook na deze controle onjuist lijkt, kunt u contact opnemen met onze klantenservice en zullen wij proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Als u een retourzending heeft gedaan en als deze voldoet aan de Eminza retourvoorwaarden, wordt uw aankoop terugbetaald volgens de betaalwijze die u heeft gebruikt bij uw aankoop.- als u voor uw aankoop met een creditcard heeft betaald, wordt de terugbetaling automatisch op dezelfde creditcard gestort.- als u betaald heeft met PayPal, vindt de terugbetaling plaats via PayPal. - als u uw aankoop per bankoverschrijving (iDeal) heeft betaald, ontvangt u de terugbetaling op de gedebiteerde rekening.
Om u zo spoedig mogelijk te leveren, worden de bestellingen verstuurd zodra ze gevalideerd zijn. Als deze bevestigt is, kunnen wij uw bestelling niet meer veranderen, (bijv. artikel, hoeveelheid, bezorgadres of betalingswijze).Niettemin, het blijft mogelijk een bestelling te annuleren binnen de 30 minuten na bevestiging door contact op te nemen met onze klantenservice via de mail [email protected] Onze service is beschikbaar van maandag t/m vrijdag (behalve op Franse feestdagen).
Zodra uw bestelling gevalideerd is, sturen wij u een bevestiging van de bestelling per e-mail. Vervolgens wordt uw bestelling klaargemaakt en aan de transporteur gegeven. U ontvangt dan per e-mail een bevestiging van verzending met trackinginformatie van uw pakket. U kunt ook op elk moment de status van uw bestelling volgen op uw klantenaccount. Ga hiervoor naar de rubriek « Mijn bestellingen », kies de desbetreffende bestelling en klik op « Volg mijn bestelling ».
We bewaren uw factuur online in uw Eminza account. Zo kunt u een factuur gemakkelijk raadplegen en printen zo vaak u wilt. Kies « Mijn bestellingen ». Klik op « Detail van mijn bestelling » voor de betreffende bestelling en vervolgens op « Factuur afdrukken ».
Voor milieuvriendelijke redenen, printen wij geen papieren facturen uit om in het pakket mee te sturen. De facturen van uw bestellingen kunt u bewerken op uw account in de rubriek « Mijn bestellingen ». Indien uw bestelling een cadeau is, zal de ontvanger geen factuur vinden in het pakket.
Het antwoord is ja! Indien u een account aanmaakt, kunt u een bestelling maken zonder elke keer uw persoonlijke gegevens in te voeren. U kunt hierdoor uw bestellingen met een paar klikken volgen en ook onze nieuwsbrieven ontvangen met exclusieve aanbiedingen.
Niets is makkelijker dan bij Eminza te bestellen! U hoeft slechts te kiezen uit de gewenste artikelen die u wilt bestellen op onze website. Op elk moment kunt u zoeken met behulp van filters op categorie, product, kleur... of door de zoekbalk te gebruiken.
U kunt zo stuk per stuk de gewenste artikelen aan uw winkelmandje toevoegen. Zodra uw winkelmandje klaar is, kunt u de verschillende stappen bevestigen (registratie, keuze van de bezorgings- en de betalingsmogelijkheden). Zodra uw bestelling is bevestigd, sturen wij een e-mail op.
Een artikel in uw winkelmandje worden niet automatisch gereserveerd. De beschikbare voorraad wordt pas aan uw bestelling toegekend als u heeft geklikt op « Valideer mijn betaling en mijn bestelling » en op ontvangst van de bevestiging van de bestelling.
De voorraadstatus op onze website is meer dan 99% betrouwbaar! Als u het artikel kan toevoegen aan uw winkelmandje, is het meestal in voorraad. Als het niet beschikbaar is, dan krijgt u een melding en kunt u het niet aan uw winkelmandje toevoegen. In dit geval kunt u gewaarschuwd worden per e-mail waneer het weer beschikbaar is.
Het artikel van uw dromen vinden is eenvoudig! Er zijn verschillende mogelijkheden: u kunt onze zoekbalk gebruiken, of navigeren tussen de verschillende productcategoriën van Eminza. In elke categorie kunt u uw zoekopdracht verfijnen door middel van de verschillende soorten rubrieken en daarna sorteren op verschillende filters (maat, kleur...).
De voorraadstatus op onze website is meer dan 99% betrouwbaar! Als het gewenste artikel niet meer in voorraad is of als de gewenste hoeveelheid niet meer beschikbaar is, klik dan op « Waarschuw mij als het product weer in voorraad is », samen met de gewenste hoeveelheid en uw e-mailadres. Zodra het product weer in voorraad is, laten wij u dit weten.
Alle artikelen op onze web-shop hebben een gedetailleerde omschrijving (technische informatie, maten, materiaal, onderhouds tips...) en foto's van de artikelen. Om deze informaties te zien, hoeft u slechts op de titel of de foto van het artikel te klikken. De beschrijving van het artikel en complementaire informatie bevinden zich onderaan de pagina.
Eminza beloofd een garantie tijdens het uitpakken en de montage van de producten . Sommige artikelen beschikken over een speciale garantie. In dat geval, is dit aangegeven op de pagina van het betreffende artikel. Onze klantenservice is er voor u als u de specifieke garantietermijnen van een artikel wilt weten.
Om een promotiecode of een cadeaukaart te gebruiken, dient u deze in te voeren in het veld Ik beschik al over een promotiecode of een e-cadeaukaart op het moment dat u uw bestelling bevestigt en net voor de betaling. De waarde van de korting wordt automatisch afgetrokken. Om er zeker van te zijn dat de code functioneert naar behoren dient u rekening te houden met de criteria die in de promotieaanbieding worden genoemd en dat de code nog geldig is.
Indien de aanbieding voor uw promotiecode of cadeaukaart niet werkt in uw winkelmandje, verifieer de geldigheidsdatum van de code en de producten waarvoor deze geldig zijn. Attentie: In bepaalde gevallen zijn de promotiecodes uitsluitend verbonden aan de account waar zij heen zijn gestuurd en kunnen niet worden gebruikt door andere klanten.
Helaas kunnen wij geen bestelling veranderen nadat deze geregistreerd is, hierna kunnen wij u dus niet meer laten profiteren van een promotiecode. Als uw code nog geldig is, kunt u deze voor een volgende aankoop gebruiken, zolang de geldigheidsdatum niet verlopen is.
U kunt slechts één promotiecode per bestelling gebruiken. Dit geldt ook voor gratis bezorgingscodes die niet kunnen worden gecombineerd met andere kortingscodes.
In het algemeen zijn onze promotiecodes direct op onze website te zien. U kunt ze ook ontvangen via onze nieuwsbrieven. Let echter goed op met de codes die per e-mail worden ontvangen, sommige zijn uitsluitend gekoppeld aan de accounts van de ontvangers en kunnen niet door andere klanten worden gebruikt.
Wij versturen geen staaltjes. Daarentegen doen wij ons best om duidelijke omschrijvingen en gedetailleerde foto's te geven voor elk artikel op onze website.Als u toch nog twijfelt om te bestellen, vergeet niet dat bij elke aankoop op Eminza een garantie « tevreden of terugbetaald » bestaat (zie voorwaarden).
Doe uw naasten plezier en ga naar uw Eminza account. Klik op « E-cadeaukaart ». Kies de afbeelding van uw kaart om deze te personaliseren! Voeg de gevraagde informatie toe (emailadres ontvanger, verzenddatum, een klein berichtje...) U hoeft daarna alleen maar uw betalingswijze te kiezen en ... surprise! De cadeaukaart wordt op de gekozen dag verzonden.
Zodra uw bestelling gevalideerd is, sturen wij u een bevestigingsemail voor de bestelling. Vervolgens wordt uw bestelling klaargemaakt en aan de transporteur gegeven. U ontvangt dan een trackingemail met een link waarmee u het pakket kunt volgen. Om dit te zien, logt u in bij uw account, kies de betreffende bestelling en klik op « Volg mijn bestelling ». U wordt dan naar de website van de transporteur doorgestuurd die u in real time de lokatie van uw pakket geeft.
Voor het verzenden van standaard pakketten kunt u kiezen voor een bezorging door POSTNL aan huis of een adres naar keuze. U kunt ook kiezen voor een bezorging bij een PostNL-locatie of met DPD. Voor onze Belgische klanten kunt u kiezen voor een bezorging bij een Mondial Relay punt of met DPD.De verzending van volumineuze, zware of omvangrijke artikelen gebeurt met transporteur Van Duuren. De verschillende bezorgingsmogelijkheden, bezorgdatum en prijzen worden op de productpagina en in het winkelmandje weergegeven. Voor leveringen met Van Duuren Transport de bezorging gebeurt na afspraak. Bezorging met POD (proof of delivery). De levering vindt plaats aan de voet van het gebouw voor een flatgebouw of aan de (1ste) deur voor een huis.
Uw bestelling wordt onmiddellijk na bevestiging verwerkt in ons magazijn in Frankrijk. De bezorgingstermijn hangt af van de bezorgingswijze die u gekozen heeft. De gebruikelijke bezorgingstermijnen zijn 4 tot 5 werkdagen voor een verzending met POSTNL en 3 tot 4 dagen voor een verzending met transporteur Van Duuren. De geschatte bezorgingstermijn wordt weergegeven per artikel op de productpagina en in het winkelmandje voor de complete bestelling.
Het bedrag van de verzendkosten verschilt naar gelang de criteria: de aard van het artikel, het gewicht, de volume, de gekozen bezorgingswijze en het afleveradres. Ze dekken de verzendkosten, verpakking en verzending. De geschatte verzendkosten voor een bepaald artikel vindt u op de desbetreffende productpagina. Als u uw winkelmandje bevestigt, wordt het totaalbedrag van de verzendkosten voor uw bestelling weergegeven.
Natuurlijk! U kunt verschillende bezorgadressen ingeven door u in te loggen op uw Eminza account in de rubriek « Mijn persoonlijke gegevens ».
Er zijn twee manieren om uw bezorgadres te wijzigen: - bij het plaatsen van uw bestelling, heeft u de mogelijkheid een bezorgadres dat al in uw account opgeslagen is te kiezen of een nieuw adres toe te voegen - U kunt uw standaardadres wijzigen in uw klantenaccount in de rubriek « Mijn persoonlijke gegevens ». Indien u uw bezorgadres na het plaatsen van uw bestelling wilt wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via de mail [email protected]. Onze service is beschikbaar van maandag t/m vrijdag (behalve op Franse feestdagen).
Er zijn twee manieren om een factuuradres te wijzigen: - bij het plaatsen van uw bestelling kunt u een factuuradres selecteren dat al in uw account opgeslagen is of een nieuw adres invoeren. - Om uw standaard factuuradres te wijzigen, logt u in op uw account en gaat u naar de rubriek « Mijn persoonlijke gegevens ». Als u uw factuuradres na het plaatsen van de bestelling wilt wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze Klantenservice via de mail [email protected]. Onze service is beschikbaar van maandag t/m vrijdag (behalve op Franse feestdagen).
U kunt een andere persoon volmacht geven om pakketen op te halen bij het afhaalpunt. Degene die uw pakket wenst op te halen, moet zich altijd legitimeren. Uw adresgegevens worden ook gevraagd bij het afhaalpunt.
Het formaat van sommige artikelen maakt het noodzakelijk ze apart te versturen. Het kan dus gebeuren dat wij uw bestelling in verschillende pakketten versturen. In dit geval, brengen wij u per e-mail op de hoogte en ontvangt u meerdere trackingnummers om de zendingen te volgen. U kunt deze informatie ook vinden op uw account in de rubriek « Mijn bestellingen».
Als u een beschadigd pakket ontvangt bij bezorging, controleer dan de inhoud om er zeker van te zijn dat de bezorging compleet is en dat de artikelen niet beschadigd zijn. Als dit niet het geval is, of indien de verpakking werd geopend, raden wij u aan om de gehele bezorging te weigeren en zo snel mogelijk contact op te nemen met ons. Wij zullen dan een nieuwe levering organiseren.
De lijst van dichtbij zijnde afhaalpunten worden weergegeven op het moment van bevestiging van uw bestelling. U heeft zo de mogelijkheid het beste afhaalpunt te kiezen dankzij een kaart die duidelijk de locatie van de verschillende afhaalpunten opgeeft.
Wij versturen geen bestellingen naar een postbus.Wij leveren echter wel aan huis, op een werkadres of bij een afhaalpunt, wat een breed scala aan bezorgingsmogelijkheden biedt.
Wij leveren aan huis of uw kantooradres. Als u een bezorging wenst op uw kantooradres, vermeld duidelijk de naam van het bedrijf en een persoon die aanwezig is om uw bestelling in ontvangst te nemen. De bezorger brengt het pakket naar het desbetreffende bedrijf en niet aan een specifieke persoon.
Het antwoord is JA! Hiervoor u kunt bestellen op onze Nederlandstalige website en wij verzorgen alle bezorgingen met bestemming België. Om de bezorgingswijzen te kennen en de verzendkosten naar België, dient u een account aan te maken en uw winkelmandje te bevestigen. De verschillende verzendmogelijkheden worden weergegeven op het scherm.
Eminza biedt geen bezorging aan via een transporteur en voert daarom geen exportformaliteiten uit voor een geplande levering in Nederland.
Uw bestelling is niet aangekomen op de geplande bezorgdatum, wij zijn er om u te helpen.
Voordat u contact met ons opneemt, kunt u eerst volgende punten controleren: - raadpleeg de Track & Trace in uw bevestigingsemail die u informeert waar uw bestelling zich bevindt. - controleer in uw klantenaccount dat het bezorgadres en uw persoonlijke gegevens correct zijn. - als u een bericht van postbezorging heeft ontvangen, is het mogelijk dat het pakket op het lokale postkantoor wacht ofwel op een PostNL-locatie (afhankelijk van de verzendmethode). - informeer bij uw buren, misschien heeft iemand het pakket geaccepteerd in uw afwezigheid. - onvoorziene omstandigheden die niet in onze macht liggen kunnen leiden tot vertragingen, in het bijzonder stakingen, slecht weer en in hele drukke tijden (Kerstmis, uitverkoop...). Als u na deze verificaties uw pakket nog niet hebt gevonden, neem dan contact met ons op via het contact formulier.
Zich inschrijven bij Eminza is echt makkelijk! Om te beginnen klik op « Mijn account » rechts bovenin de startpagina en vervolgens op « Maak een account aan ». Wij vragen informatie zoals uw complete naam, een e-mailadres om in te loggen, uw adres, etc...Hierna bent lid van de Eminza familie!U kunt nu uw informatie aanvullen in de rubriek « Mijn persoonlijke gegevens » en uw favoriete bezorgadres aangeven. Zodra u alle informatie heeft gegeven, kunt u uw eerste bestelling doen.Als u deze stappen later wilt afmaken, kunt u deze updaten als u uw eerste bestelling plaatst, of wanneer u wilt, op elk moment dat u zich aanmeld op uw account Eminza.
Om u in te loggen op uw account, hoeft u slechts te klikken op « Mijn Account » rechts bovenin de startpagina van onze website en vervolgens uw persoonlijke identificatie als u al een Eminza account aangemaakt heeft.
Om u af te melden van uw account, hoeft u slechts naar uw account te gaan en te klikken op « Afmelden».
Als u uw wachtwoord, uw e-mailadres of uw factuur- en bezorgadres wenst te wijzigen, ga naar Inloggen bij uw Eminza account en kies de betreffende rubriek. Als u onze website al een tijdje niet bezocht hebt, kunt u beter uw account verifieren om zeker te zijn dat uw gegevens nog up to date zijn.
Als het u niet lukt om u in te loggen op uw account, verzoeken wij u om uw wachtwoord te resetten door te klikken op: U bent uw wachtwoord vergeten?
Als u uw wachtwoord wilt te wijzigen moet u aangemeld zijn bij uw account. Klik op « Mijn account » en vervolgens op de rubriek « mijn persoonlijke gegevens ». Controleer of uw e-mailadres voor uw account juist is, voeg het nieuwe wachtwoord toe, bevestig het en klik op « Bevestigen ». De volgende keer dat u zich aanmeld, kunt u uw nieuw wachtwoord ingeven.
Als u aankopen wilt doen of naar uw account gaan, dan vragen wij u om u in te loggen. Als uw e-mailadres of uw wachtwoord niet herkend worden, volg de volgende instructies: - zorg ervoor dat u het juiste e-mailadres en het bijbehorende wachtwoord voor uw account gebruikt.- als u uw wachtwoord vergeten bent, klik op de link « Wachtwoord vergeten? » op de login-pagina. U wordt dan gevraagd uw e-mailadres te geven en wij zenden u daar een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken (als u deze e-mail niet binnen enkele minuten ontvangt, controleer dan uw spam map. -Indien het nog niet lukt om u in te loggen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Na uw inschrijving en uw eerste bestelling, ontvangt u verschillende e-mails van ons zoals de nieuwsbrieven van Eminza, bevestigingsemails van uw aankoop, verzending en retourneren, en ook de antwoorden van de klantenservice op uw vragen.Het kan gebeuren dat uw electronische postvak onze e-mails als spam beschouwt. In dat geval verzoeken wij u ons e-mailadres aan uw lijst geautoriseerde contacten toe te voegen. Zorg ervoor dat u hetzelfde e-mailadres gebruikt als die bij de inschrijving op Eminza, in geval van twijfel, meld u aan op uw account. Aarzel niet om contact met onze klantenservice op te nemen om u te helpen.
Als abonnee van onze nieuwsbrief kunnen wij u informeren over onze laatste nieuwtjes: aanbiedingen en speciale promoties, laatste trends en decor ideëen, nieuwe producten, prijsvraag spelletjes... En wij kunnen u kleine persoonlijke attenties sturen, speciaal voor u!
U kunt op elk moment uw abonnement op Eminza nieuwsbrieven bewerken door in te loggen op uw account en te gaan naar « Mijn nieuwsbrief abonnement ».
Als u gewoon even wilt stoppen, dan kunt u u uitschrijven van onze nieuwsbrief door te klikken op de link onderaan uw e-mails. U kunt u ook uitschrijven vanuit uw account in de sectie « Mijn nieuwsbrief abonnement ».. Let wel dat deze verandering tot aan 10 dagen kan duren vanaf de dag dat u zich uitgeschreven heeft.
Online bestellen is nog nooit zo veilig geweest! Wij gebruiken een van de meest veilige bestelsystemen die op de markt zijn. Bovendien controleren wij constant of ons logiciel verbeterd kan worden om een nog grotere veiligheid aan te bieden. Uw persoonlijke gegevens worden op een beveiligde serveur bewaard. Eminza verbindt zich uw gegevens niet aan derden te geven en nooit .
Wij vinden het jammer dat u vertrekt... :( Vergeet niet dat uw Eminza account volkomen gratis is en het u makkelijk maakt om bestellingen te plaatsen zonder alle informatie in te voeren elke keer dat u een aankoop doet. Uw Eminza account stuurt u ook regelmatig nieuwsbrieven en u kunt profiteren van speciale kortingen en promoties op onze website.Het is op het moment niet mogelijk om zelf uw account te sluiten, u kunt dit doen door contact op te nemen met onze klantenservice via het contactformulier.
Als u van gedachten veranderd, geen probleem. Het is altijd mogelijk om een stap achteruit te gaan. Als u ons wilt laten weten dat u opnieuw bij ons aankopen wilt doen, dan kunnen wij dat voor u regelen. Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier.
Wij bieden u verschillende betalingsmogelijkheden aan, u kunt de keuze maken tussen onderstaande opties: - creditcard (VISA, MasterCard) - PayPal - iDeal Let Op: American Express-kaarten worden niet geaccepteerd. Al onze transacties zijn gecodeerd voor een ultra veilige betaling.
Betaalt u uw bestelling liever per overschrijving? Geen probleem.Na bevestiging van uw winkelwagen op onze site, hoeft u alleen maar deze optie te kiezen uit de voorgestelde betaalmethoden. Vergeet niet de algemene verkoopvoorwaarden te accepteren door het betreffende vakje aan te vinken.Klik vervolgens op "Bevestig mijn betaling en bestelling" en wij sturen u de e-mail ter bevestiging van uw bestelling met onze bankgegevens.U heeft 7 dagen de tijd om de betaling uit te voeren, in die periode worden de artikelen voor u gereserveerd. Om de verwerking van uw bestelling te vergemakkelijken, gelieve uw bestelnummer te vermelden in de reden van de overschrijving. Uw bestelling wordt verzonden na ontvangst van betaling volgens de leveringsmethode die u heeft geselecteerd toen u uw bestelling registreerde.
Uw gegevens zijn gecodeerd en stromen veilig dankzij het SSL-protocol. Wanneer u de cijfers op uw creditcard ingeeft, zet een versleutelingsalgoritme deze informatie onmiddellijk om in een reeks onbegrijpelijke letters en cijfers aan de bron. Op het moment van aankoop heeft Eminza geen zicht op uw bankgegevens: alles wordt rechtstreeks beheerd door onze bankpartner. Op deze manier wordt de transactie echt beschermd in alle stadia van de informatiestroom.
3D Secure is een veilig protocol ontworpen om uw veiligheid te verbeteren en uw authentificatie te garanderen wanneer u online aankopen doet met een creditcard. Met dit systeem kunt u uiteindelijke controleren of de creditcard wordt gebruikt door de eigenaar, dus door u. Afhankelijk van het type kaart heet dit protocol "MasterCard SecureCode" of "Verified by Visa". Het principe is eenvoudig: op het moment van betaling, na het invoeren van de gebruikelijke betalingsinformatie, identificeert u zich als creditcardhouder door het invoeren van een eenmalige beveiligingscode ontvangen van uw bank, meestal via SMS. De beveiligingscode die u ontvangt is voor eenmalig gebruik en heeft een beperkte geldigheidsduur. En het is belangrijk dat uw bestelling wordt geregistreerd en verzonden. Elke bank heeft zijn eigen methode om deze 3D Secure code of wachtwoord te versturen, maar dit gebeurt meestal per SMS of op vaste telefoon. Deze dienst wordt meestal automatisch uitgevoerd door uw bank op het moment van ontvangst van uw creditcard. Als het telefoonnummer of andere informatie die aan uw bank werd doorgegeven niet meer actueel is, moet u rechtstreeks contact opnemen met uw bank om hen te informeren en uw gegevens te wijzigen, zodat u een veiligheidscode ontvangt wanneer u uw aankopen doet.
Als u via PayPal wilt betalen, zijn er verschillende opties beschikbaar. U kunt direct betalen voor uw winkelmandje zonder een account aan te maken bij Eminza door gebruik te maken van de betaalknop "PayPal Express". In dit geval stuurt PayPal ons alle informatie die nodig is om uw bestelling te verwerken. Als u al een Eminza-account heeft of als u er één wilt aanmaken, dan wordt de PayPal-betaaloptie automatisch aangeboden zodra u uw winkelmandje heeft gevalideerd.
Zodra u uw mandje heeft gevuld en gevalideerd, heeft u de mogelijkheid om te kiezen voor betaling met een creditcard. Selecteer deze betaalmethode en laat ons u begeleiden, elke stap wordt duidelijk uitgelegd op het scherm. U moet het VISA of MasterCard logo op uw kaart hebben. Indien dit niet het geval is, nodigen wij u uit om een andere betalingsmethode te kiezen.
Om uw winkelervaring te optimaliseren, biedt Eminza u de mogelijkheid om uw kaartgegevens op te slaan. Het is een 100% veilig proces ontworpen om u tijd te besparen op uw volgende bestelling. Uw bankgegevens worden uitsluitend gebruikt voor de verwerking van uw bestelling en worden nooit doorgegeven aan derden. U kunt de registratie van uw kaartgegevens op uw account te allen tijde verwijderen onder de rubriek "Mijn betaalkaart".
Onze ADYEN bankinterface controleert betalingen elektronisch. Het is mogelijk dat uw bank ons niet onmiddelijk in kennis stelt van een overeenkomst om te betalen, zelfs als het saldo van uw rekening in krediet is (wekelijkse/maandelijkse limiet van uw uitgaven bereikt, vervaldatum van uw kaart, enz.). Uw bestelling wordt automatisch geannuleerd. Wij raden u aan contact op te nemen met uw bankkantoor voor meer informatie. Als u ervoor kiest om uw bankgegevens te registreren, worden deze gecodeerd en veilig opgeslagen door onze betaalservice Adyen. U kunt te allen tijde een nieuwe kaart opslaan en een reeds opgeslagen kaart verwijderen.
En nu? ?
U heeft niet gevonden wat u zocht ?
Neem contact op met onze klantenserviceVan maandag t/m vrijdag belooft ons team
snel en precies antwoord te geven
op uw vragen.