Maak je selectie compleet
%title%
Materiaal: 100 % dubbel katoengaas (125 g/cm²).
Kleur: camel.
Afwerking: hotelsluiting met overslag. Milieuvriendelijke verpakking zonder plastic.
Merk Eminza.
- De BSCI-certificering (Business Social Compliance Initiative) is een initiatief van verschillende bedrijven dat garandeert dat producten op ethische en sociale wijze zijn vervaardigd in ontwikkelingslanden.
- Het DETOX TO ZERO by OEKO-TEX® label is een onafhankelijk label om het respect voor het milieu en de gezondheid van de gebruiker te garanderen, en komt overeen met de normen van de Greenpeace DETOX-campagne. Het garandeert de afwezigheid van stoffen die schadelijk zijn voor de gezondheid en het milieu door de controle van verschillende factoren (zoals de behandeling van afvalwater) tijdens het hele productieproces. Code: 18.HIN.58611
- Wassen op 40°C
- Niet strijken
- Droger mogelijk
Dit zal u ook leuk vinden ...
%title%
4.5/5
32 beoordeling
-
Daphnée Gepubliceerd op 24/10/2024Aankoopdatum: 03/10/2024
Voldoet aan de beschrijving
Verder lezenConforme à la description
Vertalen Origineel bericht bekijken -
Francoise LANNUZEL Gepubliceerd op 23/10/2024Aankoopdatum: 17/09/2024
Een beetje te duur
Verder lezenUn peu trop cher
Vertalen Origineel bericht bekijken -
Laurence Gepubliceerd op 08/07/2024Aankoopdatum: 29/05/2024
Mooie kleur! Hetzelfde als foto's.
Verder lezenBelle couleur ! Identique aux photos.
Vertalen Origineel bericht bekijken -
cliente Gepubliceerd op 01/07/2024Aankoopdatum: 10/06/2024
Ik hou van de kleur
Verder lezenJ'adore la couleur
Vertalen Origineel bericht bekijken -
Véronique Gepubliceerd op 14/06/2024Aankoopdatum: 23/05/2024
Alle producten die ik heb gekocht zijn zeer goed, van goede kwaliteit en erg zacht ? en op tijd voor mijn credits, heel erg bedankt
Verder lezenTout les produits que j'ai acheté son très bien de Bonne qualité et très doux ? et a temp pour mes avoirs merci beaucoup
Vertalen Origineel bericht bekijken -
Jean-Marc Gepubliceerd op 08/05/2024Aankoopdatum: 15/04/2024
Uitstekend product.
Verder lezenExcellent produit.
Vertalen Origineel bericht bekijken -
Lina Gepubliceerd op 01/05/2024Aankoopdatum: 12/04/2024
Akkoord. Mooie kleur, hoogwaardige stof en aangenaam om aan te raken.
Verder lezenTrès bien. Jolie couleur, tissu de qualité et agréable au toucher.
Vertalen Origineel bericht bekijken -
Christele Labbé Gepubliceerd op 12/04/2024Aankoopdatum: 12/03/2024
Perfecte kwaliteit voor deze kussenslopen
Verder lezenQualité parfaite pour ces taies d'oreiller
Vertalen Origineel bericht bekijken -
Nadia PIZZIMENTI Gepubliceerd op 11/04/2024Aankoopdatum: 03/02/2024
Goede kwaliteit
Verder lezenBonne qualité
Vertalen Origineel bericht bekijken -
M.J Gepubliceerd op 25/02/2024Aankoopdatum: 02/02/2024
Nog niet gebruikt.
Verder lezenPas encore utilisée.
Vertalen Origineel bericht bekijken -
AM DES Gepubliceerd op 04/01/2024Aankoopdatum: 15/12/2023
Akkoord
Verder lezentres bien
Vertalen Origineel bericht bekijken -
Braud Roxane Gepubliceerd op 27/12/2023Aankoopdatum: 27/11/2023
Mooie kwaliteit, mooie kleur
Verder lezenBelle qualité, belle couleur
Vertalen Origineel bericht bekijken -
Magaly Magaly Gepubliceerd op 18/12/2023Aankoopdatum: 25/11/2023
Mm-principe dat het hoeslaken niet geschikt is voor kussens van 60 maar meer 65 omdat zelfs mijn kussens van 63 in de hoes zweven. Ik raad het helemaal niet aan gezien de prijs en bedankt, zeer teleurgesteld
Verder lezenMm principe que le drap housse n’est conviens pas à des oreillers de 60 mais plus 65 parce que même mes oreillers en 63 flottent à l’intérieur de la housse Je recommande pas du tout vu le prix en plus merci très déçu
Vertalen Origineel bericht bekijkenKlantenservice EminzaHallo, Bedankt voor uw beoordeling, wij sturen deze terug naar onze kwaliteitsafdeling om de maat van de kussenslopen in onze voorraad te verifiëren. Houd er rekening mee dat u een ongeschikt artikel gratis kunt retourneren naar een relaispunt om uw geld terug te krijgen. Ga voor meer informatie naar de volgende link: https://www.eminza.com/pages/aide.html#part1. Tot snel, Het Eminza-team
Bonjour, Merci pour votre évaluation, nous la remontons auprès de notre service qualité pour vérification de la dimension des taies de notre stock. Sachez que vous pouvez retourner gratuitement en point relais un article qui ne convient pas pour obtenir un remboursement. Pour plus de renseignements rendez-vous sur le lien suivant : https://www.eminza.com/pages/aide.html#part1. À bientôt, L'équipe Eminza
-
kaluc Gepubliceerd op 13/12/2023Aankoopdatum: 21/11/2023
Alles is perfect, heel mooi product
Verder lezenTout est parfait très jolie produit
Vertalen Origineel bericht bekijken -
Mme Beck Gepubliceerd op 26/11/2023Aankoopdatum: 09/11/2023
Leveringsdatum gerespecteerd. Kussensloop voldoet aan de beschrijving van de advertentie op de site.
Verder lezenDate de livraison respectée. Taie d'oreiller conforme à la description de l'annonce sur le site.
Vertalen Origineel bericht bekijken -
Dominique GRES Gepubliceerd op 21/11/2023Aankoopdatum: 04/11/2023
Akkoord
Verder lezenTrès bien
Vertalen Origineel bericht bekijken -
LAFARGE JACQUELINE Gepubliceerd op 11/10/2023Aankoopdatum: 19/09/2023
Zeer goede kwaliteit
Verder lezenTrès bonne qualité
Vertalen Origineel bericht bekijken -
A.F Gepubliceerd op 15/08/2023Aankoopdatum: 29/07/2023
Super aangenaam om aan te raken. Prijs meer dan betaalbaar. Zeer mooie kleur.
Verder lezenSuper agréable au toucher. Prix plus qu’abordable. Couleur très jolie.
Vertalen Origineel bericht bekijken -
Mme MEILLAUD MARIANNE Gepubliceerd op 09/08/2023Aankoopdatum: 25/07/2023
Knus!!
Verder lezenDouillet !!
Vertalen Origineel bericht bekijken -
Annick Gepubliceerd op 28/06/2023Aankoopdatum: 09/06/2023
Goed afgewerkte klep
Verder lezenRabat bien fini
Vertalen Origineel bericht bekijken -
JEAN-MARC D. Gepubliceerd op 26/05/2023Aankoopdatum: 10/05/2023
Kussensloop van goede kwaliteit, nauwkeurige kleurweergave.
Verder lezenTaie d'oreiller de bonne qualité, rendu couleur exact.
Vertalen Origineel bericht bekijken -
Le Guern K Gepubliceerd op 31/03/2023Aankoopdatum: 14/03/2023
Mooie kwaliteit en mooie kleur. Het is zeer aangenaam en comfortabel als slaapmateriaal.
Verder lezenBelle qualité et jolie couleur. C'est très agréable et confortable comme matière pour dormir
Vertalen Origineel bericht bekijken -
Lysianne Gepubliceerd op 22/02/2023Aankoopdatum: 04/02/2023
?? Top!!
Verder lezen??Au top !!
Vertalen Origineel bericht bekijken -
Nathalie LG Gepubliceerd op 19/02/2023Aankoopdatum: 29/01/2023
Top stoffen en kleuren
Verder lezenTop tissus et couleur
Vertalen Origineel bericht bekijken -
LEFRANCOIS Gepubliceerd op 29/01/2023Aankoopdatum: 07/01/2023
Geweldig product
Verder lezenExcellent produit
Vertalen Origineel bericht bekijken -
Doro Gepubliceerd op 27/01/2023Aankoopdatum: 11/01/2023
Nadat ik mijn tweede bestelling bij Eminza heb ontvangen (voor een waarde van meer dan 100 euro), realiseer ik me na de eerste wasbeurt (met inachtneming van het onderhoudsadvies) dat mijn twee kussenslopen van katoengaas draden hebben die meer dan 20 centimeter uit elkaar vallen. Ik deel het met de klantenservice (talrijke foto's), die me een commercieel gebaar aanbieden van *** 6 euro *** (voor de set van 2 kussenslopen die 9,99 waard zijn in de uitverkoop en 12,99 in de uitverkoop). Het was de eerste wasbeurt, hoe zit het met de volgende, en die daarna ??? Ik vroeg om de 2 kussenslopen te houden, omdat ik wist dat ze door ze terug te sturen zeker vernietigd zouden worden. Een doel dat in strijd is met de MVO- en milieuverplichtingen die worden verdedigd door het merk Gaïa dat op de site wordt verkocht, maar het lijkt uiteindelijk alleen maar greenwashing te zijn. Compensatie daarom willekeurig en zeer minimaal, wat het einde van mijn ervaring als koper bij Eminza bevestigt. Jammer !
Verder lezenAprès avoir réceptionné ma deuxième commande passée chez Eminza (pour une valeur supérieure à 100 euros), je me rend compte après le premier lavage (en respectant les conseils d'entretien) que mes deux taies d'oreiller en gaze de coton présentent des fils qui se décousent sur plus d'une 20aine de centimètres. J'en fais part au service client (photos en nombre), qui me propose un geste commercial de *** 6 euros *** (pour l'ensemble des 2 taies qui en valent 9,99 soldées et 12,99 hors soldes). Il s'agissait du premier lavage, quid du suivant, et de ceux d'après ??? J'ai demandé à garder les 2 taies, car je savais qu'en les renvoyant, ces dernières seraient très certainement détruites. Une fin contraire aux engagements RSE et environnementaux que défend la marque Gaïa vendue sur le site, mais cela ne semble qu'être du greenwashing finalement. Un dédommagement donc arbitraire et bien minime qui entérine la fin de mon expérience d'acheteuse chez Eminza. Dommage !
Vertalen Origineel bericht bekijkenKlantenservice EminzaHallo, Bedankt voor het delen van uw review. Zoals u is verteld, onthullen de verzonden foto's geen grote gebreken aan uw producten. We hebben je toch een commercieel gebaar aangeboden gezien het feit dat je het niet wilde retourneren. Als deze oplossing echter niet bij u past, kunt u een verzoek indienen om deze te retourneren voor omruiling of terugbetaling. Met vriendelijke groet, Het Eminza-team
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis. Comme il vous a été précisé, les photos transmises ne révèlent pas d'importants défauts sur vos produits. Nous vous avons tout de même proposé un geste commercial compte tenu du fait que vous ne souhaitiez pas en effectuer le retour. Si toutefois cette solution ne vous convient pas, il vous est possible d'en demander le retour pour échange ou remboursement. Cordialement, L'équipe Eminza
-
virginie Gepubliceerd op 05/01/2023Aankoopdatum: 16/12/2022
perfecte prijs van goede kwaliteit
Verder lezenparfait bonne qualité prix
Vertalen Origineel bericht bekijken -
Marie hélène Gepubliceerd op 05/10/2022Aankoopdatum: 17/09/2022
Geen klachten. Onberispelijk materiaal.
Verder lezenRien à redire. Matière irréprochable.
Vertalen Origineel bericht bekijken -
Mary Gepubliceerd op 07/06/2022Aankoopdatum: 16/05/2022
Artikel van zeer goede kwaliteit en mooie kleur!
Verder lezenArticle de très bonne qualité et couleur magnifique !
Vertalen Origineel bericht bekijken -
Ophélie Gepubliceerd op 21/01/2022Aankoopdatum: 05/01/2022
Super blij met mijn aankoop bij Eminza! Kleur consistent met de foto's, zeer goede prijs-kwaliteitverhouding en supersnelle levering! Bestelling geplaatst op woensdag, ontvangen op vrijdag. Ik raad aan :)
Verder lezenSuper contente de mon achat chez Eminza! Couleur conforme aux photos, très bon rapport qualité / prix et livraison ultra rapide ! Commande passée le mercredi, reçue le vendredi. Je recommande :)
Vertalen Origineel bericht bekijken -
Laura Spano Gepubliceerd op 22/12/2021Aankoopdatum: 06/12/2021
Schitterende kwaliteit
Verder lezenQualité magnifique ?
Vertalen Origineel bericht bekijken -
COMPANYS Eric Gepubliceerd op 15/12/2021Aankoopdatum: 25/11/2021
de kleur van de stof komt overeen maar de kwaliteit van de stof is minder
Verder lezenla couleur du tissu est correspondante mais la qualité du tissu l'est moins
Vertalen Origineel bericht bekijken
Nadat ik mijn tweede bestelling bij Eminza heb ontvangen (voor een waarde van meer dan 100 euro), realiseer ik me na de eerste wasbeurt (met inachtneming van het onderhoudsadvies) dat mijn twee kussenslopen van katoengaas draden hebben die meer dan 20 centimeter uit elkaar vallen. Ik deel het met de klantenservice (talrijke foto's), die me een commercieel gebaar aanbieden van *** 6 euro *** (voor de set van 2 kussenslopen die 9,99 waard zijn in de uitverkoop en 12,99 in de uitverkoop). Het was de eerste wasbeurt, hoe zit het met de volgende, en die daarna ??? Ik vroeg om de 2 kussenslopen te houden, omdat ik wist dat ze door ze terug te sturen zeker vernietigd zouden worden. Een doel dat in strijd is met de MVO- en milieuverplichtingen die worden verdedigd door het merk Gaïa dat op de site wordt verkocht, maar het lijkt uiteindelijk alleen maar greenwashing te zijn. Compensatie daarom willekeurig en zeer minimaal, wat het einde van mijn ervaring als koper bij Eminza bevestigt. Jammer !
Après avoir réceptionné ma deuxième commande passée chez Eminza (pour une valeur supérieure à 100 euros), je me rend compte après le premier lavage (en respectant les conseils d'entretien) que mes deux taies d'oreiller en gaze de coton présentent des fils qui se décousent sur plus d'une 20aine de centimètres. J'en fais part au service client (photos en nombre), qui me propose un geste commercial de *** 6 euros *** (pour l'ensemble des 2 taies qui en valent 9,99 soldées et 12,99 hors soldes). Il s'agissait du premier lavage, quid du suivant, et de ceux d'après ??? J'ai demandé à garder les 2 taies, car je savais qu'en les renvoyant, ces dernières seraient très certainement détruites. Une fin contraire aux engagements RSE et environnementaux que défend la marque Gaïa vendue sur le site, mais cela ne semble qu'être du greenwashing finalement. Un dédommagement donc arbitraire et bien minime qui entérine la fin de mon expérience d'acheteuse chez Eminza. Dommage !
Vertalen Origineel bericht bekijkenNadat ik mijn tweede bestelling bij Eminza heb ontvangen (voor een waarde van meer dan 100 euro), realiseer ik me na de eerste wasbeurt (met inachtneming van het onderhoudsadvies) dat mijn twee kussenslopen van katoengaas draden hebben die meer dan 20 centimeter uit elkaar vallen. Ik deel het met de klantenservice (talrijke foto's), die me een commercieel gebaar aanbieden van *** 6 euro *** (voor de set van 2 kussenslopen die 9,99 waard zijn in de uitverkoop en 12,99 in de uitverkoop). Het was de eerste wasbeurt, hoe zit het met de volgende, en die daarna ??? Ik vroeg om de 2 kussenslopen te houden, omdat ik wist dat ze door ze terug te sturen zeker vernietigd zouden worden. Een doel dat in strijd is met de MVO- en milieuverplichtingen die worden verdedigd door het merk Gaïa dat op de site wordt verkocht, maar het lijkt uiteindelijk alleen maar greenwashing te zijn. Compensatie daarom willekeurig en zeer minimaal, wat het einde van mijn ervaring als koper bij Eminza bevestigt. Jammer !
Après avoir réceptionné ma deuxième commande passée chez Eminza (pour une valeur supérieure à 100 euros), je me rend compte après le premier lavage (en respectant les conseils d'entretien) que mes deux taies d'oreiller en gaze de coton présentent des fils qui se décousent sur plus d'une 20aine de centimètres. J'en fais part au service client (photos en nombre), qui me propose un geste commercial de *** 6 euros *** (pour l'ensemble des 2 taies qui en valent 9,99 soldées et 12,99 hors soldes). Il s'agissait du premier lavage, quid du suivant, et de ceux d'après ??? J'ai demandé à garder les 2 taies, car je savais qu'en les renvoyant, ces dernières seraient très certainement détruites. Une fin contraire aux engagements RSE et environnementaux que défend la marque Gaïa vendue sur le site, mais cela ne semble qu'être du greenwashing finalement. Un dédommagement donc arbitraire et bien minime qui entérine la fin de mon expérience d'acheteuse chez Eminza. Dommage !
Vertalen Origineel bericht bekijkenNadat ik mijn tweede bestelling bij Eminza heb ontvangen (voor een waarde van meer dan 100 euro), realiseer ik me na de eerste wasbeurt (met inachtneming van het onderhoudsadvies) dat mijn twee kussenslopen van katoengaas draden hebben die meer dan 20 centimeter uit elkaar vallen. Ik deel het met de klantenservice (talrijke foto's), die me een commercieel gebaar aanbieden van *** 6 euro *** (voor de set van 2 kussenslopen die 9,99 waard zijn in de uitverkoop en 12,99 in de uitverkoop). Het was de eerste wasbeurt, hoe zit het met de volgende, en die daarna ??? Ik vroeg om de 2 kussenslopen te houden, omdat ik wist dat ze door ze terug te sturen zeker vernietigd zouden worden. Een doel dat in strijd is met de MVO- en milieuverplichtingen die worden verdedigd door het merk Gaïa dat op de site wordt verkocht, maar het lijkt uiteindelijk alleen maar greenwashing te zijn. Compensatie daarom willekeurig en zeer minimaal, wat het einde van mijn ervaring als koper bij Eminza bevestigt. Jammer !
Après avoir réceptionné ma deuxième commande passée chez Eminza (pour une valeur supérieure à 100 euros), je me rend compte après le premier lavage (en respectant les conseils d'entretien) que mes deux taies d'oreiller en gaze de coton présentent des fils qui se décousent sur plus d'une 20aine de centimètres. J'en fais part au service client (photos en nombre), qui me propose un geste commercial de *** 6 euros *** (pour l'ensemble des 2 taies qui en valent 9,99 soldées et 12,99 hors soldes). Il s'agissait du premier lavage, quid du suivant, et de ceux d'après ??? J'ai demandé à garder les 2 taies, car je savais qu'en les renvoyant, ces dernières seraient très certainement détruites. Une fin contraire aux engagements RSE et environnementaux que défend la marque Gaïa vendue sur le site, mais cela ne semble qu'être du greenwashing finalement. Un dédommagement donc arbitraire et bien minime qui entérine la fin de mon expérience d'acheteuse chez Eminza. Dommage !
Vertalen Origineel bericht bekijken