1/5
1 beoordeling
-
dirk Gepubliceerd op 09/12/2024Aankoopdatum: 21/11/2024
nog niet ontvangen
Vertalen Origineel bericht bekijkenKlantenservice EminzaHallo, Het spijt ons voor deze uitzonderlijke levertijd, waar u geen controle over heeft. Wij begrijpen uw frustratie en verzekeren u dat onze after-sales service uw zaak actief opvolgt. Zij nemen zeer snel contact met u op om u een oplossing aan te bieden. Wij danken u voor uw geduld en staan tot uw beschikking voor eventuele aanvullende vragen. Met vriendelijke groet, Het Eminza-team
Bonjour, Nous sommes désolés pour ce délai de livraison exceptionnel, indépendant de votre volonté. Nous comprenons votre frustration et vous assurons que notre service après-vente s'occupe activement de votre dossier. Ils reviendront vers vous très rapidement pour vous proposer une solution. Nous vous remercions pour votre patience et restons à votre disposition pour toute question complémentaire. Cordialement, L'équipe Eminza