Ik vind het leuk dat het niet te glanzend is, maar mat blijft.
Verder lezen
Mi piace il fatto che non sia troppo brillante ma che rimanga opaco.
VertalenOrigineel bericht bekijken
SylvainGepubliceerd op 28/11/2022
Aankoopdatum: 05/11/2022
Zeer teleurgesteld over het gedrag van Eminza, helemaal geen handelaren! Ik heb een beschadigd pakket ontvangen dat het relaispunt heeft gemeld. Er waren een paar kapotte items (nog geen dertig euro waard), ik stuurde foto's ter ondersteuning naar Eminza en ze boden me een terugbetaling van € 7,50 aan! Schandalig! Ik die in 2 dagen tijd 2 bestellingen had geplaatst voor een totaalbedrag van 340€! Zo houden ze geen klanten... (bij Maisons du Monde zijn ze bijvoorbeeld veel milder voor beschadigde pakjes.)
Verder lezen
Très déçue du comportement d’Eminza pas commerçants du tout! J’ai reçu un colis endommagé que le point relais a signalé. Il y avait quelques articles de cassés (pour une valeur d’une trentaine d’euros même pas), j’ai envoyé photos a l’appuie à Eminza et ils m’ont proposé un remboursement de 7€50! Scandaleux! Moi qui en l’espace de 2 jours avait passé 2 commandes pour un montant total de 340€! Ce n’est pas comme ça qu’ils garderont des clients… (chez Maisons du Monde ils sont beaucoup plus indulgents sur des colis abîmés par exemple.)
VertalenOrigineel bericht bekijken
Klantenservice Eminza
Hallo, Het spijt ons dat uw bestelling met beschadigde artikelen is aangekomen. Het lijkt erop dat er een misverstand is ontstaan in de afhandeling van uw klacht met onze dienst na verkoop en wij begrijpen uw onvrede. Onze dienst na verkoop laat ons echter weten dat ze opnieuw contact met u hebben opgenomen en de situatie hebben geregulariseerd. Wij verontschuldigen ons voor dit incident en doen er met onze dienst na verkoop alles aan om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Wij wensen u een uitstekende vakantieperiode. Tot ziens, Het Eminza-team
Bonjour,
Nous sommes navrés que votre commande vous soit parvenue avec des articles endommagés.
Il semblerait qu'il y ait eu un malentendu dans le traitement de votre réclamation auprès de notre SAV et nous comprenons votre mécontentement.
Cependant, notre SAV nous informe avoir repris contact avec vous et avoir régularisé la situation.
Nous nous excusons de cet incident et mettons tout en oeuvre avec notre SAV afin que cela ne reproduise pas à l'avenir.
Nous vous souhaitons d'excellentes fêtes de fin d'année.
A bientôt, L'équipe Eminza
AmandineGepubliceerd op 29/12/2021
Aankoopdatum: 13/12/2021
Perfect heel blij
Verder lezen
Parfait très contente
VertalenOrigineel bericht bekijken
MonicGepubliceerd op 21/12/2021
Aankoopdatum: 04/12/2021
Alles geweldig. Aan te bevelen
Verder lezen
Alles super. Empfehlenswert
VertalenOrigineel bericht bekijken
ChristineGepubliceerd op 10/12/2020
Aankoopdatum: 18/11/2020
Het siert de boom van mijn dochter en de weergave is sensationeel
Verder lezen
Elle orne le sapin de ma fille et le rendu est sensationnel