
2.5/5
2 beoordeling
-
HUBERT FRUND Gepubliceerd op 24/12/2023Aankoopdatum: 08/12/2023
Merci beaucoup et à la prochaine
Vertalen Origineel bericht bekijken -
Stephanie Gepubliceerd op 23/11/2023Aankoopdatum: 02/11/2023
La photo parle d elle même
Vertalen Origineel bericht bekijkenKlantenservice Eminza
Hallo Stéphanie, Het spijt ons dat je een defect gordijn hebt ontvangen, anders dan de anderen. Naar aanleiding van uw klacht heeft onze after-sales service aangeboden om de retourzending uit te voeren voor een omruiling met een conform product of voor een terugbetaling. Geef uw keuze aan door rechtstreeks op onze after-sales service-e-mail te reageren. Tot snel, Het Eminza-team
Bonjour Stéphanie, Nous sommes désolés que vous ayez reçu un voilage défectueux, différent des autres. A la suite de votre réclamation, notre SAV vous a proposé d'effectuer le retour pour un échange avec un produit conforme, ou alors pour un remboursement. Merci d'indiquer votre choix en répondant directement au mail de notre SAV. À bientôt, L'équipe Eminza