Neem contact op

Informatie of advies nodig?

Hier zijn de veelgegeven antwoorden aan onze klanten. Deze kunnen u van dienst zijn.

Hoe kan ik retourneren?

Gemakkelijk en gratis*! U heeft 30 dagen (vanaf de datum van ontvangst van uw pakket) om artikelen te retourneren en u te laten vergoeden. Ga naar uw account, kies de betreffende bestelling en klik op « Retourneren ». Print de retourbon en lever het pakket bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt af.
*Voor het retourneren van grote of omvangrijke artikelen die met transport Van Duuren zijn bezorgd, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Gelieve ermee rekening te houden dat wij voor deze retourzendingen een vergoeding rekenen.

Waar is mijn bestelling?

Zodra uw bestelling gevalideerd is, sturen wij u een bevestigingsemail. Daarna wordt uw bestelling klaargemaakt en aan de transporteur gegeven. U ontvangt dan een tracking mail met een link om zijn traject te volgen.
Om dit te doen, log in op uw account, kies de betreffende bestelling en klik op « Volg mijn bestelling » . U wordt doorgestuurd naar de website van de transporteur waar u in real-time uw pakket kan volgen.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Als uw bestelling is geregistreerd (na betaling) is het helaas te laat. Niettemin, het is nog mogelijk om deze te annuleren binnen de eerste 30 minuten na registratie door contact op te nemen met onze klantenservice via [email protected] (behalve op weekenden en Franse feestdagen).

Kan ik van een promotie code profiteren?

Regelmatig bieden wij promotiecodes aan op de website van Eminza. Vergeet niet om u te abonneren op onze nieuwsbrief om via uw e-mail voordelen en leuke ideëen te ontvangen!

Ik heb een probleem met de bestelling die ik ontvangen heb.

U heeft een probleem met de bezorging, een artikel ontbreekt in uw pakket? Onze klantenservice is er om samen met u te kijken wat de mogelijkheden zijn om de situatie op te lossen. Een artikel is beschadigd of is niet wat u besteld hebt? Stuur het terug via de procedure retourneren of neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

Ik heb een informatie over de artikelen nodig

Op de hele website, vindt u gedetailleerde productfiches: omschrijving, technische informatie, materiaal, afwerking, gebruiksaanwijzingen, inrichting tips... Als u toch nog meer informatie nodig heeft, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.

Ik kan mijn bestelling niet doen

Om een bestelling te plaatsen, hoeft u slechts de artikelen aan uw winkelmandje toe te voegen. Kies hierna een bezorgoptie en betaal uw bestelling. Indien u een probleem ondervindt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.

Waar vind ik mijn factuur?

Om milieuvriendelijke redenen printen wij geen papieren factuur uit om in het pakket te plaatsen. Derhalve, log in op uw account, kies de betreffende bestelling en klik op « Bewerk de factuur».

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Omdat u het recht heeft op een maximum van veiligheid tijdens uw betalingen, hebben wij de beste oplossingen ingevoerd. U kunt uw aankopen betalen met een creditcard; MasterCard en VISA (met 3D Secure authenticatie), Paypal, iDeal (NL), Bancontact (BE) of via een overschrijving

Heeft u nog een vraag?

Om u sneller te kunnen antwoorden, graag alle velden invullen


Van maandag t/m vrijdag belooft ons team u snelle en aangepaste antwoorden te geven op uw vragen.